کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

19 ماهگی کورش

1392/4/25 0:00
نویسنده : مرضیه سحرخیز
227 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام

19ماهگیت مبارک. قلب

در ماه گذشته خیلی در صحبت کردن پیشرفت کردی. الان 95 در صد لغات را می گی. اسممو یاد گرفتی و گاهی اوقات به جای مامان می گی مرضیه.گاهی اوقات خاله ها را هم با اسم صدا می کنی. در ضمن خیلی از قبل شیطون تر شدی در چشم بر هم زدنی روی میز ناهار خوری هستی . من اصلا نمی تونم یک لحظه تنها بذارمت اگه مجبور شم به دستشویی بروم بهت می گم دم در بایستی و دائم با  حرف زدن چک می کنم که دور نشده باشی.

عزیزم خیلی به کتاب علاقه داری و هر روز من و بابا برات کتاب می خونیم به جرات می تونم بگم روزی 10 تا کتاب را می خونیم. هر شب قبل از خواب هم 4 تا کتاب بابا برات می خونه بعد برات قصه می گه و تو به خواب می ری.  از بابا به خاطر همکاری بسیار زیادش خیلی تشکر می کنیم .

امروز رفتی با بابا کامپیوتر را روشن کنی می گی استارت(start) من نمی دونم تو شیرین زبون این لغت ها رو از کجا یاد می گیری.

موبایل منو بر میداری می آری و می گی عسک یعنی عکس نشون بده.قربون حرف زدنت برم.قلب

در زمینه آموزش هم بابا کلی زحمت کشیده و تا به حال 669 یک کلمه ای با عکس دیدی و 105 دو کلمه ای با عکس دیدی.

امروز خاله معصومه و آنا به آمریکا برگشتند. دیگه سرمون خلوت شده ایشاله بیشتر به وبت سر می زنم البته مشکل دیگه ای که دارم اینه که تو گل پسر اینقدر علاقه به کامپیوتر داری که وقتی بیداری من اصلا نمی تونم دست به لپ تاپ بزنم.ناراحت ووقتی می خوابی کلا من دشارژ شدم و پس می افتم.

عکس های قند عسل:

کورش در حال زدن فلش به کامپیوتر

کورش و کامپیوتر

 

کورش در حال مطالعه:

کورش و مطالعه

 

کورش وقتی دکتر می شود:

دکتر کورش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان درسا
25 تیر 92 13:10
19 ماهگیت مبارک عزیز خاله.



مرسی مامان درسا جون.
ندا
26 تیر 92 0:44
جونم عزیزم . مامان مرضیه اسفند یادت نره


حتما ندا جون.
شیرین
12 مرداد 92 12:40
قبون فلش زدنش بشممممممم