کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

مفهوم بگیر و بده

1391/7/30 0:22
نویسنده : مرضیه سحرخیز
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ زندگیم

چند روزی هست که مفهوم بگیر و بده را متوجه شدی و خیلی هم با جدیت وقتی چیزی را می خواهی ازت بگیرم به سمت من دراز می کنی انکار تمام قوات را جمع می کنی که این کار را انجام بدی.قلب

یک پیشی داری که میو میو می کنه و راه می ره. چند روز پیش داشتی بازی می کردی و اونو همش به سمت من دراز می کردی که روشنش کنم من که روشن می کردم به 10 ثانیه نمی رسید که دوباره به سمت من دراز می کردی که خاموش کنم و از اونجایی که کلا خستگی ناپذیری اگر از دستت در نرم تا ساعتها باید این کار را انجام بدم خیلی بامزه شدی عزیز دلم.چشمک

کورش و پیشی

 

کورش و پیشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سورنا کوچولو
30 مهر 91 0:44
سلام به مامان کوروش کوچولویه آریایی...زیر سایع پدر مادر بزرگ شه ...ببوسیدش بجای مام





مرسی مامان سورنا جون.
سورنا کوچولو
1 آبان 91 3:37
فدات شم...خداکوروش جون رو هم براشمانگه داره..افتخارمیدید لینکتون کنم؟؟؟؟؟


خواهش می کنم منم شما رو لینک می کنم