کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

دو تا شیطونی خطرناک و یک کار بامزه

1391/9/11 22:21
نویسنده : مرضیه سحرخیز
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز دو تا کار خطرناک کردی که یکیش با همکاری بابایی شیطون بود.

اولین شیطونیت این بود که دو شاخه چرخ خیاطی مامان بزرگ را بر داشتی و داشتی توی پریز می کردی که چون ما نزدیک بودیم به خیر گذشت.تعجب

دومی که با همکاری بابا جونت بود بابایی دو بار برات شمع روشن کرده و کبریت زدن را دیده بودی. امشب کبریت را بهت داده که بازی کنی و خودش هم کنارت بود ولی پس از چند دقیقه صدای روشن شدن کبریت را شنیدم و من در حالی که از ترس فریاد می زدم به سمتتون امدم بابایی کبریت را فوت کرده بود و تو شروع به گریه کردی نمی دونم از صدای من بود یا از روشن شدن کبریت. هر چند احتمال زیاد از صدای من بود و جالبتر که بابای آتیش پارت هم خوشحال از کبریت زدن پسرش.گریهتعجب

حالا کار بامزت: بابا تو چشم خودش قطره ریخت و تو قطره را ازش گرفتی و شبیه کار بابایی قطره را به سمت بالا می بردی بعد هم چشماتو به هم می زدی. قربون پسر شیطونم برم که لحظه ای نمی شه ازش غافل شد.قلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طاها
11 آذر 91 23:12
اوه اوه این کارا رو میکنی خطرناکه حسن نه کوروش
مامان شروین و آذین عزیز
12 آذر 91 10:47
ممنونم خانمی اما بسیاری از زحمات وبلاگ بچه ها به عهده باباشونه و من به خاطر این همکاری و همیاریش ممنونشم خیلی میگن خوب مینویسم و شاید اگر لطفشون زیادی نباشه در حقم ، این تنها کاریه که من برای ثبت خاطرات بچه ها میکنم. کوروش عزیزو شیطونت رو ببوس و جدا حواست بهش باشه. الهی از گزند همه اتفاقات دور باشه
شیرین
12 آذر 91 11:19
کامنتی برای کورش کوچولو:
عسلم، قربونت برم، شیطون، دوست دارم
وحالا کامنتی برای پدر کورش:
آقای پدر سلام، لطفا کارهای ژانگولری را در مقابل چشمان آقای پسر انجام ندهید زیرا او تمام فعالیت های هوشمندانه شما را ثبت کرده و در فرصتی همه آنها را به شما تحویل خواهد داد. بیشتر سعی نمایید دوستی و صفا و صمیمیت را جایگزین روشن کردن کبریت و آتش زدن خانه و کاشانه نمایید
قبلا از همکاری شما در آموزش فرزند دلبندتان کمال تشکر را دارم.

دوستدار کورش و خانواده اش شیرین بانو


مرسی شیرینم. امیدوارم آقای پدر توجه لازم را بفرمایند.
علامه کوچولو
12 آذر 91 20:10
مامان طلا
14 آذر 91 11:58
خدا رحمتون کرده . مامانا باید بیشتر حواسشون به باباها باشه تا بچه هااااااااااااا . نه آخه این درسته؟
مامان طلا
14 آذر 91 12:01
واسه اولین تولد پسلی چی بخریم ؟ تو رو خدا ایده بدین . مردم از بس فکر کردم!