کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

سینه خیز رفتن کورش

1391/9/19 0:54
نویسنده : مرضیه سحرخیز
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

من یک کاتالوگ تبلیغی قرمز را با فاصله از تو روی زمین گذاشتم و داخل حمام رفتم یک کاری انجام دادم و آمدم دیدم کاتالوگ تو دستته کلی ذوق کردم.هوراتو برای اولین بار سینه خیز رفته بودی. این ماجرا در تاریخ 4 شهریور 91 اتفاق افتاد. سینه خیزت مثل سربازها بود. خیلی خوشگل سینه خیز می رفتی.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طلا
19 آذر 91 14:34
مامانش روز به روز داری به عقب برمیگردیا ؟ چی شده ؟


آخه کورش نزدیک یکسالگیشه و من می خواستم همه مطالب امسال را بنویسم ولی موفق نمی شم چون کلی کارهای تولد پسری و ... دارم که وقتم کمه.
پویا تم
20 آذر 91 16:01
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد با عکسای کوچولوتون و جشن دندونی به وبلاگم سر بزنید در خدمتم