کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 11 ماه سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

دهمین دندان کورش

1391/10/9 18:57
نویسنده : مرضیه سحرخیز
170 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم توی این هفته دهمین مرواریدت نمایان شدهورا. روز چهارشنبه وقتی با هم بازی می کردیم متوجه شدم که دندونت نیش زده.

(دندون آسیاب سمت چپ پایین)

 اخیرا گاهی در حال شیر خوردن هی سرت را می کشی عقب و خنده های خوشگلی می کنی ولی آخراش با گاز همراهه البته نه خیلی محکم اونم جزئی از بازیته که من دیگه شیر دادنو بعد از گاز قطع می کنم که متوجه شی کار خوبی نیست ولی اینقدر ناز می خندی که منم خندم می گیره. عزیزم قربون اون خنده های نازت بشم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شروین و آذین عزیز
9 دی 91 7:27
وای که خوش بحالش مامانت آذین که از دیشب اینقدر تب داره که من همش خدا خدا میکنم اگه برای دندونه زودتر این قصه دراومدنش تموم بشه.
مامان درسا
9 دی 91 14:05
دهمین دندونت مبارک عزیزم.خوش به حالت که زود دندونات در اومد و مامانی رو اذیت نکردی.