کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

غم از دست دادن عزیزان

1391/12/7 10:12
نویسنده : مرضیه سحرخیز
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

متاسفانه امروز می خواهم در مورد مرگ یکی از نزدیکانم بنویسم که تصور نمی کردم به این زودی ما رو تنها بذاره.

مریم عزیزم دختر عمه من که از بچگی با هم دوست بودیم و مانند خواهرم بود در تاریخ 24 بهمن 91در حادثه رانندگی روحش جسم خاکی را ترک کرد و به سوی آسمان پر کشید.روحش شاد.

مریم عزیزم 3 سال از من کو چک تر بود و خانمی بسیار زیبا ومهربان و با احساس بود.خداوندا به عمه عزیزم و دختر عمه عزیزم (شیرین) صبر زیاد عنایت کن.

عزیزم مریم عاشقت بود و یکی از آرزوهایش یک بچه مثل تو بود که به همه هم گفته بود. هر کس منو در مراسمش می دید اینو به من می گفت.

متاسفانه 11 سال پیش در 23 بهمن سال 80 پدر عزیزم را در حادثه سقوط هواپیما از دست دادیم که غم بسیار سنگینی بود. خدا رو شکر می کنم که در آن زمان بابایی (همسر عزیزم ) کمکم کرد که در آن غم تاب بیارم.

در غم مریم وجود تو کوچولوی عزیزم با اون چهره خندانت باعث شد زودتر بتوانم صبر پیشه کنم.

پسرم همیشه دوست دارم شادی ها رو بنویسم ولی متاسفانه در زندگی غم و شادی همیشه با همه.

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سورناکوچولو
7 اسفند 91 12:48
تسلیت میگیم امیدوارم صبرتون زیاد باشه...روح اون ازدست رفته هم شاد وآزاد باد.....
امیدوارم بقای عمر شما وکوچولوتون باشه.........


ممنونم.
مامان طلا
7 اسفند 91 16:55
متاسفم غم آخرتون باشه خدا به شما وخانواده اش صبر بده


ممنون عزیزم
مامان درسا
8 اسفند 91 0:23
علامه کوچولو
9 اسفند 91 22:23
سلام عزیزم
به نوبه خودم تسلیت میگم
خدا صبرتون بده و روح اون مرحومه هم قرین رحمت حق............


ممنونم.