کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

کارهای بامزه

1391/10/11 16:00
نویسنده : مرضیه سحرخیز
197 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

چند تا کار بامزه در این دو هفته انجام دادی و من دوست داشتم با عکس بذارم اما چون شما خیلی بلایی نمی ذاری مامان عکس خوبی ازت بگیره.

  • دیروز خیلی بامزه دو زانو نشسته بودی همین دوربین را آوردم حمله به دوربین... قلب
  • تلفن یا موبایل را می گیری و می ذاری کنار گوش خودت و شروع به صحبت کردن می کنی (البته به زبان خودت ).اگر در حالت ایستاده باشی راه می ری و صحبت می کنی .از همه جالبتر هر چیزی که به نظرت شبیه تلفن باشه همین کار را می کنی. قربونه عقل کوچیکت.قلب
  • شانه یا برس را برمی داری و موی مامان یا مامان بزرگ را شونه می کنی.
  • صدای عطسه کردن در می آری "هاچی"
  • گاهی اوقات در عالم خودت می ری و راه می ری از این طرف به اون طرف و دور مبل ها و چیز هایی هم با خودت می گی. این لحظات که خودت بازی می کنی من نگاهت می کنم و خیلی حال می کنم که چند لحظه به صورت مستقل مشغول هستی . قربون اون قیافه نازت برم. ماچماچماچماچماچ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
12 دی 91 13:45
سلام خوبین کوروش جونم خوبه از طرف من کلی بچلونینش وکلی ببوسین



مرسی عزیزم.شما هم باران جونو از طرف من ببوسین