کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

درک مفاهیم

1391/10/14 8:50
نویسنده : مرضیه سحرخیز
278 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

دیروز یک لنگه جورابت روی تخت ما بود و توی پذیرایی در حال بازی بودی. بهت گفتم"کورش جورابت کو؟ برو بیار". لنگه دیگرش پات بود. رفتی از روی تخت آوردی. وقتی جورابو تو دستت دیدم فکر کردم همون لنگه ایی که پات بوده را در آوردی بعد که دیدم اون یکیه انقدر ذوق کردم چون فکر کردم نمی تونی پیداش کنی.ماچ

قربونت برم فهمیدم که دیگه تقریبا همه حرفها رو متوجه می شی.

در ضمن عکسهاتم که به دیوار زدم می گم عکس کورش کجاست بهشون اشاره می کنی. عزیز دلم.قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان طلا
14 دی 91 13:05
بااااااااااااااااااااااااهوووووووووووووووووووششششششش


مرسی مامان طلا.
علامه کوچولو
16 دی 91 18:18
آفرین چقدر زود بارک الله به این گل پسر