کورش عزيزمکورش عزيزم، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کورش عزیز مامان و بابا

کورش و کمک به مامان

1391/10/16 21:05
نویسنده : مرضیه سحرخیز
271 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری

کورش عزیزم خیلی دوست داره توی آشپزخانه بره. من جلوی آشپزخانه را با مبلی بستم ولی هر وقت کوچکترین منفذی برای ورود به آشپزخانه پیدا کنه وارد می شود. چهارشنبه وقتی وارد آشپزخانه شدی گفتم ببینم می خواهی چه کاری انجام بدی که دیدم می خوای به من کمک کنی.چشمک

اینم عکس هاش در ادامه مطلب

سلام پسری

کورش عزیزم خیلی دوست داره توی آشپزخانه بره. من جلوی آشپزخانه را با مبلی بستم ولی هر وقت کوچکترین منفذی برای ورود به آشپزخانه پیدا کنه وارد می شود. چهارشنبه وقتی وارد آشپزخانه شدی گفتم ببینم می خواهی چه کاری انجام بدی که دیدم می خوای به من کمک کنی.چشمک

 

کورش در حال تی زدن:

 

کورش و تی زدن

کورش و تی زدن

 

حالا آشپزی:

گاز

 

حالا کار با ماشین ظرفشویی:

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی

نزدیک بود دونه دونه ظرفها شکسته بشه.لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شروین و آذین عزیز
16 دی 91 22:42
الهی زنده باشه این پسمل نازنین با اینهمه حس همکاری
علامه کوچولو
17 دی 91 19:17
دقیقا مثل محمد باقر
منم تا هفته پیش راه اشپزخونه رو مسدود کرده بودم
اما دیگه تصمیم گرفتم بازش کنم چون اشپزخونه بزرگه مجبور شدم به خاطر آقا کلا فرشش کنم وقتی راه باز شد نبودین ببینین چه ذوقی کرده بود منم عین این عکسها کلی عکس ازش دارم قراره تو پست بعدی بذارم
اصولا پسرهای الان دخترهای خوبی هستند


آینده خدا کنه در آینده هم همین طور علاقمند باشند.
مامان درسا
17 دی 91 20:10
آفرین به کوروش نازنین.


مرسی.